poniedziałek, 30 stycznia 2023

Ognista tajemnica - Vanila

 Ognista tajemnica - Vanila




Tytuł: Ognista tajemnica
Autor: Vanila
Wydawnictwo: BeYa
Premiera: 11 stycznia 2023 r.

Moja ocena: 7/10


Czytacie historie publikowane na Wattpadzie?

Przyznam, że kiedyś próbowałam, ale kompletnie nie umiałam się tam połapać - chciałam znaleźć jakieś topowe historie, ale czułam się jak dziecko we mgle.

Na szczęście Wattpad niejako przyszedł do mnie i publikowana tam "Ognista tajemnica" została wydana w formie papierowej i niedawno miała swoją premierę.

Adeline to nastolatka, która wraz z mamą przeprowadza się do miasta, w którym mieszka kuzyn dziewczyny - chcą zaczac życie od nowa, bez znęcającego sie nad njmi ojca/męża. Z kolei Jonathan to popularny nastolatek, od którego Adeline zdecydowanie powinna się trzymać z daleka. Ma swoje za uszami i niestety dziewczyna trafią na niego w momencie, który musi pozostać ich wspólną tajemnicą. Jak ta znajomość się dalej potoczy? Tego oczywiście nie zdradzę  ;)

Sięgając po tę książkę trzeba mieć świadomość, że jest to młodzieżówka i albo się lubi taki rodzaj literatury, albo nie ;) jest tu dosłownie wszystko i wydarzenia tak pędzą, że jestem w stanie sobie wyobrazić, jaki szał robiła ta historia na Wattpadzie, jeśli była publikowana odcinkowo. Są emocje, nastoletnie dramy, demony przeszłości, trudne decyzje, intensywność aż kipi z każdej przewracanej strony. Były momenty, że śmiałam się w głos (przepychanki słowne między znajomymi bohaterów), chciałam wkroczyć do akcji i postawić do pionu bohaterów, żeby zaraz sobie przypomnieć, że to są nastolatkowie i ich mózgi działają nieco inaczej, po przerażenie zwrotami akcji i tym, co autorka zafundowała bohaterom.

Jak dla mnie autorka jest bardzo obiecująca, dostarczyła mi sporo emocji i na tyle dałam się ponieść tej historii, że chcę więcej. Mam nadzieję, że wkrótce się dowiemy, jak potoczyły się losy Adeline i Jonathana ;)




We współpracy z BeYa.


1 komentarz:

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger