środa, 15 lutego 2023

Dziesięciu Mulatków - Jacek Getner

 Dziesięciu Mulatków - Jacek Getner



Tytuł: Dziesięciu Mulatków
Autor: Jacek Getner
Wydawnictwo: Lira
Premiera: 23 stycznia 2023 r.
Seria/cykl: Jacek Przypadek, tom 7

Moja ocena: 8/10


Książkoholicy przyznajcie się - kto chciałby pracować w wydawnictwie? Poznać proces wydawania książek od kuchni? Uczestniczyć w rynku wydawniczym?

Bo ja pewnie, że bym chciała, a recenzując książki poniekąd w sumie w nim uczestniczę i bardzo mnie to cieszy ;)

A pytam o to nie bez powodu, bo w najnowszym tomie przygód detektywa Jacka Przypadka o książkach i rynku wydawniczym jest dość sporo, między innymi nasz detektyw musi się zmierzyć z odnalezieniem zaginionego pomysłu na wątek kryminalny czy rozwiązać zagadkę rzekomego plagiatu... I robi to w swoim jedynym I niepowtarzalnym stylu.

Uwielbiam Przypadka i podtrzymuję wszystko, co napisałam o nim do tej pory. Jest lekko, zabawnie, błyskotliwie, z przymrużeniem oka. Autor ma poczucie humoru, które bardzo mi odpowiada, ukazuje wiele rzeczy w krzywym zwierciadle i ja to totalnie kupuję. Obawiam się tylko, że to już koniec przygód mojego ulubionego detektywa, a przynajmniej tak by sugerowało zakończenie tej historii. Mam nadzieję, że się myślę i będzie mi jeszcze dane wrócić do świata Jacka Przypadka ;)




We współpracy z Wydawnictwem Lira. 

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie poznałam twórczości tego autora, ale jestem zachęcona do tego, aby to zmienić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger