wtorek, 8 marca 2022

Aktor - Ewelina Dobosz

 Aktor - Ewelina Dobosz



Tytuł: Aktor
Autor: Ewelina Dobosz
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Seria: Faceci do wynajęcia (4 tom)
Premiera: 09.02.2022 r.(09.03.2022 r. - rynek)

Moja ocena: 6/10


Przyznajcie się, czyim marzeniem jest odwiedzić USA? Moim jest, marzy mi się poczuć atmosferę Nowego Jorku i Los Angeles, pochodzić ulicami znanymi z ulubionych seriali i mam ten przywilej, że istnieje duże prawdopodobieństwo (graniczące wręcz z pewnością, i ile oswoję na tyle strach przed lataniem), że podróż do USA pewnego dnia stanie się dla mnie faktem.

Tak samo, jak stała się dla Natalii, która ma zastąpić ciotkę w jej pracy. Ciotka leci wreszcie na wyczekany urlop, a Natalia ma chwilowo stać się gosposią w domu bardzo popularnego i oczywiście nieziemsko przystojnego aktora, który posiada przepiękną posiadłość w Los Angeles właśnie.




Aktor to cudownie guilty pleasurowa książka, od której absolutnie nie można niczego oczekiwać :) Niektórzy oglądają To Hot To Handle, a niektórzy czytają Aktora :D Kilka momentów było dla mnie "śmiechowych", ale wcale nie z powodu humoru, lecz z uwagi na poprowadzenie hmmm interesująco scen "momentowych" :) Bohaterowie z serii on jest dla niej niemiły na dzień dobry, a ona w sumie sama nie wie, czego chce, także wyczynem byłoby niezaspoilerowanie tej historii. Generalnie to książka lekka, łatwa i przyjemna w każdym znaczeniu tego słowa, trafiła idealnie w moment, kiedy byłam naprawdę przeładowana informacjami, a pozwoliła mi wziąć głęboki oddech i naprawdę oderwać się od rzeczywistości. 

Aktor to książka idealnie wpisująca się w swój gatunek - jest sporo emocji, niedopowiedzeń, "momentów", oczywiście pewna zadra w relacji głównych bohaterów i poszukiwanie szczęścia. Historia wydaje się być nieco nierealna prze to, że dzieje się w hollywoodzkim anturażu, ale patrząc na to, jak ciotka Natalii trafiła co USA, to w sumie jakoś specjalnie nie dziwi.

Znam pióro autorki i odnoszę wrażenie, że ta historia jest inna, niż te, które już przeczytałam - prostsza, mniej wymagająca, o wiele lżejsza. Idealnie spełniła swoje zadanie, za co Ci autorko dziękuję!




We współpracy z Niegrzecznymi Książkami.

1 komentarz:

  1. Twoja recenzja sprawiła, że chcę przyjrzeć się bliżej twórczości autorki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger