środa, 30 listopada 2022

Miłość pod choinkę - Klaudia Duszyńska

Miłość pod choinkę - Klaudia Duszyńska


Tytuł: Miłość pod choinkę
Autor: Klaudia Duszyńska
Wydawnictwo: Lira
Premiera: 26 października 2022 r.

Moja ocena: 6/10

Jak szybko pojawią się u Was choinka? Bo u mnie zdecydowanie zbyt późno...

W tym roku będę mobilizować siebie i męża, żeby stanęła w pierwszym tygodniu grudnia :)
Miłość pod choinkę to kolejna tegoroczna propozycja świąteczną do przeczytania.
Aniela i Maria to wieloletnie przyjaciółki, które wracają do rodzinnej miejscowości na święta. Rodzina Anieli wiecznie wypytuje ją o chłopaka, więc ta postanawia znaleźć takiego, który poudaje trochę jej narzeczonego. Zaś Maria jest w związku z Adamem, ale niespodziewanie zostaje sama na święta... Święta, które zmienią życie przyjaciółek.
Miłość pod choinkę otuliła mnie niczym kocyk w mroźny zimowy wieczór. Porusza trudne tematy, ale daje nadzieję na happy end. Może nie od razu, może nie jutro... ale kiedyś na pewno. Książka oddaje klimat świąt - i ten magiczny i ten rodzinny, któremu często daleko do normalności. Bo tak jest niestety, że święta właśnie sprzyjają nagromadzeniu emocji, w końcu zazwyczaj spotyka się wówczas całą rodzina. A pamiętajmy, że każdy z czymś walczy i ma też swoje za uszami. Zatem jest rodzinnie w każdym tego słowa aspekcie.
Miłość pod choinkę to niewymagająca lektura, w sam raz na jeden wieczór z kubkiem gorącej czekolady z bitą śmietaną albo piankami. Nie przeczołgała mnie emocjonalnie, ale pozwoliła podumać nad kilkoma kwestiami. Mam nadzieję, że autorka nie skończy na tej jednej świątecznej historii :)


We współpracy z Wydawnictwem Lira.

2 komentarze:

  1. Lubię takie świąteczne powieści więc może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wystarczy mi czasu w te święta, to być może przeczytam tę historię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger