piątek, 23 sierpnia 2019

[ZAPOWIEDŹ] Nieczyste więzy - K.N. Haner

Gdy miłość staje się obsesją, nie można się już zatrzymać.
Claire czuje, że nigdy nie poradzi sobie z piętnem, które nosi w sobie od dzieciństwa. Jest zbyt krucha, bezradna, inna niż wszyscy. Staż w prestiżowej firmie to dla niej życiowa szansa. Podobnie jak doktor Douglas, świetny i szanowany terapeuta, głęboko skrywający własne mroczne sekrety. Tylko on doskonale rozumie, czym jest walka z własnymi demonami.
W jego szarozielonych oczach Claire odnajduje ten sam ogień, który spala ją samą. Oboje podejmują mroczną grę, w której obezwładniająca namiętność i bezwzględna manipulacja prowadzą na samo dno piekła. Doktor kontroluje każdy ruch dziewczyny. A może tylko mu się wydaje, bo wciąż nie wiadomo, kto rozdaje karty w tym niedozwolonym układzie…
Pierwszy thriller królowej dramatów!

Premiera 4 września nakładem Wydawnictwa Znak ;)

Kto planuje lekturę tej książki? :) Książka podobno jest bardzo mocna i nie dla osób o słabych nerwach :D


33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, żadnej książki tej autorki wcześniej nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się zapoznać z twórczością autorki ;)

      Usuń
  3. Od tej książki chyba zacznę poznawanie twórczością autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ciekawi mnie jaka będzie reakcja w świecie blogerów

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, ale postaram się to zmienić Nie wiem czy zacznę przygodę akurat od tej pozycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz erotyki, to książki autorki powinny przypaść Ci do gustu ;)

      Usuń
  6. Ta książka leży już u mnie i od wtorku będą ją czytać. Jest to moja czwarta książka tej autorki i liczę (wreszcie) na coś dobrego. „Sponsor” był słaby, „Drwal” średni, jedynie „Ring Girl” mogłabym nazwać w miarę dobrą książką. Czytało się ją przyjemnie i jest ona idealna na jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie z kolei Sponsor przypadł do gustu, zaś Drwala i Ring Girl nie czytałam ;)

      Usuń
  7. Książkę mam i planuje już na dniach przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam również paczuszkę, jeszcze dziś zapewne napiszę recenzję! Mocna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że już napisałaś, więc w wolnej chwili wpadnę przeczytać. Ja swoją skrobnę pewnie w tym tygodniu ;)

      Usuń
  9. Btw. wydawnictwo znak? A nie między słowami? Tak jest według książki i według Lubimy czytać. Aż sprawdziłam, bo obok mnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie, ale mam mieszane uczucia co do autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej autorki, jednak widziałam tę książkę na Instagramie. Może kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy twórczość autorki przypadnie Ci do gustu ;)

      Usuń
  12. To jak nie dla osób os słabych nerwach, to jej nie tykam ;) Za to przeczytam inne książki spod pióra autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie jestem w trakcie lektury i nie powiem, żebym była zachwycona. Liczyłam na coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam skrajnie różne opinie na temat tej książki i naprawdę nie mam pojęcia co o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej to nie moje czytelnicze klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger