wtorek, 12 kwietnia 2016

Liebster Blog Award po raz kolejny :)

Trzeci raz zostałam nominowana do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję Weronice z Książkowego świata wyobraźni :)



Oto pytania, które przygotowała dla mnie Weronika:

1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka? 
Nie mam jednej ulubionej piosenki. Słucham bardzo dużo muzyki, więc jakbym zaczęła wymieniać wszelkie piosenki, które są w moim sercu, to chyba bloga by nie wystarczyło... :)

2. Ulubiona książka z dzieciństwa? 
Zdecydowanie Ania z Zielonego Wzgórza!

3. Jaki jest Twój sposób na stres? 
Nie mam sposobu na stres. Po prostu musi minąć sytuacja, która mnie stresuje, nie ma innej opcji.

4. W jaki sposób, oprócz czytania, zabijasz swój wolny czas? 
Nie mam szczególnych wypełniaczy wolnego czasu. Najchętniej spotykam się z przyjaciółmi - utrzymywanie z nimi kontaktu jest dla mnie niezwykle ważne.

5. Gdybyś miał/miała na jeden dzień stać się bohaterem z jednej kreskówki, kogo byś wybrał/wybrała?
Byłabym Złośnicą z Troskliwych misiów :D

6. Jakich dwóch cech nie lubisz u drugiego człowieka?
Obłudy i chamstwa.

7. Czy myślisz czasami o zakończeniu swojej przygody z blogosferą? 
Na razie nie :)

8. Planowanie czy spontaniczność? Co u Ciebie przeważa? 
Kiedyś spontaniczność. Teraz niestety nie da się nie planować...

9. Czy utożsamiasz się z jakimś bohaterem książkowym? 
Nieeee, raczej nie.

10. Jaki film możesz oglądać bez końca i nigdy Ci się nie znudzi? 
Wszystkie części Harry'ego Pottera, Anię z Zielonego Wzgórza, Dirty Dancing, wszystkie Powroty do przyszłości - to tak w skrócie :)

11. Gdzie chciałbyś/chciałabyś najbardziej pojechać?
Japonia i Stany Zjednoczone.

Nominuję każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na ten tag. I życzę wszystkim miłego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger