piątek, 15 lipca 2022

W samą północ - Jacek Getner

W samą północ - Jacek Getner





Tytuł: W samą północ
Autor: Jacek Getner
Wydawnictwo: Lira
Premiera: 13.06.2022 r.

Moja ocena: 8/10


To chyba najlepsza część serii o Jacku Przypadku!

Bawiłam się genialnie, a końcówkę czytałam niemal jak na szpilkach ;)

Detektyw Jacek Przypadek ma kolejne zagadki do rozwiązania, ale to, co jest najmocniejszą stroną tej książki to zdecydowanie warta związana z naszym głównym bohaterem i jego otoczeniem. Nie ma sensu czytać tego tomu bez znajomości poprzednich, gdyż te wątki są rozwijane i rany, w jaki sposób! Jestem jako czytelnik szalenie zadowolona z tego, w jaka stronę autor poprowadził historię Jacka, jego rodziców, Błażeja, Ani, Marzeny i całej reszty. Jacek Getner jest niezawodny, jeśli chodzi o komedie kryminalne, błyskotliwy humor podany w lekki i nieoczywisty sposób to zdecydowanie jego znak rozpoznawczy.

Smaczkiem w tych historiach są prawne przepychanki Błażeja i jego ojca - uwielbiam je i pod nosem się śmieję, bo dostrzegam w nich wiele prawdy ;)

Ten tom jest też zdecydowanie bardziej sentymentalny, niż poprzednie, uderza w różne czule struny i jestem bardzo ciekawa, jak autor poprowadzi te motywy w kolejnej części.
A najlepsze jest to, że w środę miała miejsce premiera kolejnego tomu i to jest to szczęście czytelnika, że może od razu poznać dalsze losy swojego ulubieńca ;)

Powiadam Wam, Przypadek to naprawdę kawał dobrej komediowo-kryminalnej historii! A wszystkie dotychczasowe tomy znajdziecie na Legimi ;)



We współpracy z Wydawnictwem Lira.

1 komentarz:

  1. Nie znam tej serii, ale może to dlatego, że z humorem w książkach u mnie ciężko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger