poniedziałek, 13 września 2021

Jacek Getner - Znamienne stany świadomości 


Tytuł: Znamienne stany świadomości
Autor: Jacek Getner
Wydawnictwo: Lira
Premiera: 30 sierpnia 2021 r.


Moja ocena: 8/10

Czy ktoś jeszcze jest przed urlopem?

 

Jeśli tak, to świetnie! Mam zatem idealną propozycję na umilenie urlopowego czasu - kolejny tom przygód Jacka Przypadka czyli "Znamienne stany świadomości". Jest to komedia kryminalna z wyjątkowo błyskotliwym i inteligentnym detektywem w roli głównej. Jacek rozwiązuje kolejne zagadki, jednak przez całą historię przewijają się motywy z prywatnego życia naszego bohatera i jego najbliższych, dlatego dobrze jest znać pierwszy tom. Zapewniam jednak Was, że te historie czyta się błyskawicznie, więc nadrobienie wcześniejszego tomu to bułka z masłem 😊

 

Kolejny raz świetnie bawiłam się przy książce Jacka Getnera i nie mogę doczekać się mojego kolejnego spotkania z jego twórczością. Autor ma lekki i bardzo przystępny styl, że książka wręcz sama się czyta. Genialny humor, nietuzinkowy główny bohater, fantastycznie wykreowane postacie i niebanalne zagadki to części składowe Znamiennych stanów świadomości. Jeśli tylko lubicie komedie kryminalne, umiecie patrzeć na świat przez palce i doceniacie ironię - ta książka będzie dla Was idealna.


Autor jest świetnym obserwatorem i genialnie wykorzystuje to w swoich książkach, ukazując ludzkie przywary z przymrużeniem oka. Lubię taki rodzaj humoru, bardzo on do mnie trafia. Jednocześnie wszystko podane jest w sposób niebywale lekki i bardzo wciągający, a od samej książki nie można się oderwać. Mówię Wam, czytajcie, bo przy tej historii naprawdę można się oderwać od rzeczywistości ;)




2 komentarze:

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger