sobota, 22 lutego 2020

Krok trzeci - Bartosz Szczygielski

Krok trzeci - Bartosz Szczygielski



Tytuł: Krok trzeci
Autor: Bartosz Szczygielski
Wydawnictwo: W.A.B.
Data premiery: 29 stycznia 2020 r.

Moja ocena: 8/10


"Krok trzeci" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Bartosza Szczygielskiego i już wiem, że nie ostatnie. To, co autor zaprezentował w swojej najnowszej książce zasługuje na owację na stojąco.

Nie będę się rozpisywać o fabule, bo obawiam się, że mogłabym Wam zdradzić o wiele za dużo. Dość napisać, że główną bohaterką jest Magda, która zdaje się wieść świetne życie u boku cudownego męża. Prowadzi własną działalność gospodarczą i pomaga innym ludziom uporać sobie z własnymi problemami. Jest terapeutką. Pewnej nocy jednak budzą się demony i już nic nie jest takie, jak przedtem.

Jeśli myślicie, że przeczytacie tę książkę między praniem, a obiadem, gdzieś w biegu, to jesteście w błędzie. Znaczy się - możecie oczywiście to zrobić, ale gwarantuję Wam, że się mocno pogubicie :) O tak, ta książka to dobry sprawdzian dla koncentracji. Tutaj nic nie jest oczywiste. Autor wymyślił sobie taki pomysł na fabułę i bohaterów, że trzeba uważnie czytać każde słowo  ;)

Mamy tutaj przeskoki czasowe, osobowościowe, miejscowe, czego dusza zapragnie.

I podane w taki smaczny sposób, że chce się czytać.

Bo wiecie - taki motyw można łatwo zepsuć.

Na szczęście autorowi się to nie udało ;)

I nie wiem, co napisać więcej, żeby Wam nie zdradzić za wiele z tej książki, bo odebrałoby to Wam całą niespodziankę z czytania. Może dodam tylko, że zakończenie wbija w fotel i musiałam po odłożeniu książki dobrze przetrawić i przemyśleć to, co autor mi zaserwował. I doszłam do wniosku, że to było świetne.

Przeczytajcie. Warto.


3 komentarze:

  1. Na pewno będę czytała tę książkę. Już na mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę chciała ją przeczytać. Ogólnie to będzie moje pierwsze spotkanie z tym autorę i mam nadzieję, że się nie rozczaruję, bo twoja recenzja jest bardzo zachęcająca.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, czyli jednak zdecydowałaś, że dobra! Cieszę się! :D Teraz znajdź czas dla trylogii o Bysiu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger