poniedziałek, 5 marca 2018

Znajdziecie mnie na UpolujEbooka.pl! :)

Miło mi poinformować, że od kilku dni znajdziecie mnie także w serwisie UpolujEbooka.pl w zakładce blogerzy - jest mi niezmiernie miło, że dołączyłam do tak zacnego grona :) Znajdziecie tam także moje recenzje, publikowane tutaj - mam nadzieję, że przyczynią się one tym samym do podjęcia przez czytelników decyzji, czy daną pozycję nabyć.

Konkretnie znajdziecie mnie pod tym linkiem - klik.

A jeśli jeszcze nie wiecie, cóż to za serwis, to poniżej przybliżę Wam jego ideę (informacje zaczerpnięte są bezpośrednio z portalu).

Projekt UpolujEbooka.pl jest odpowiedzią na potrzeby rynku ze szczególnym uwzględnieniem cen książek elektronicznych. Wielu właścicieli czytników nie kryje niezadowolenia z faktu, że e-booki – względem książek papierowych – są po prostu za drogie. Do takich osób należą również twórcy UpolujEbooka.pl. Czytnik, czy tablet, ze względu na wygodę użytkowania, potrafią zauważalnie zwiększyć ilość czytanych książek. Można kupować książki w promocjach, ale zazwyczaj wiąże się to ze żmudnymi poszukiwaniami w licznych księgarniach oferujących e-booki. Jednak nawet codzienna lektura serwisów nie zagwarantuje, że nie ominie nas jakaś, szczególnie atrakcyjna, wyprzedaż. Powstało więc pytanie – czy można zminimalizować to ryzyko?
UpolujEbooka.pl jest systemem, który zaoszczędzi Wasz czas – poświęcany do tej pory na poszukiwania książek. Oszczędzi również pieniądze, które zyskacie otrzymując informacje o przecenie książki która Was interesuje.
Jeśli czytasz książki na czytnikach, lub tabletach, ale masz dość wysokich cen publikacji elektroniczncyh UpolujEbooka.pl jest właśnie dla Ciebie.

Tutaj krok po kroku znajdziecie informacje, od czego zacząć, korzystając z tego serwisu - klik.



Korzystacie z tego serwisu? :)



4 komentarze:

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger