poniedziałek, 28 grudnia 2015

Bajecznie bogaci Azjaci - Kevin Kwan



źródło
"Bajecznie bogaci Azjaci" - Kevin Kwan




Tytuł: Bajecznie bogaci Azjaci

Tytuł oryginalny: Crazy Rich Asians
Wydawnictwo: Znak Literanova
Data wydania: 29 czerwca 2015 r.

Moja ocena: 7/10 (bardzo dobra)


Na okładce Anna Wintour informuje nas, iż jest "kąśliwie zabawne". Ale co? Historia? Bohaterowie? Azjaci? Ich bogactwo? Nie do końca wiedziałam, o co chodzi Annie, ani w jakim celu ten cytat został umieszczony aż na okładce książki.


Póki jej nie przeczytałam.

"Kąśliwie zabawne" to najlepsze określenie, jakim można opisać "Bajecznie bogatych Azjatów". 

Opis fabuły można znaleźć na stronie internetowej wydawnictwa oraz każdej księgarni internetowej oferującej książkę, natomiast to, co jest według mnie najważniejsze w recenzji, to odczucia po lekturze. A moje odczucia są takie, że to jest naprawdę dobra pozycja na wieczór przy herbacie (lub niekoniecznie :)) po ciężkim dniu. Lektura tej pozycji relaksuje, a przede wszystkim rozśmiesza i pozwala zapomnieć o problemach dnia codziennego, mimo iż co kartka czytamy o nieprzyzwoitym bogactwie. Tak - nieprzyzwoitym. Pieniądze wręcz wysypują się z książki. I tak, jak po każdej przeczytanej książce czytelnika nachodzi pewna refleksja, tutaj również nachodzi - każdy ma własną. Ja również miałam, ale się nią nie podzielę, gdyż każdy z tej książki wyniesie coś wartościowego dla siebie.

A sama fabuła jest całkiem ciekawa i co ważne - zupełnie nie można narzekać na nudę! Książkę czyta się szybko i z zaciekawieniem, a humor w niej zawarty powoduje, że po odłożeniu choćby na chwilę, natychmiast chce się wracać do świata bajecznie bogatych Azjatów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zakątek czytelniczy , Blogger